سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه سعیدآباد گلپایگان

شهید علیرضا نکونام

میرزا دیدگاه

همه لباس مخصوص جبهه پوشیده بودند به‌جز او. به‌سختی در میان جمعیت پیدایش کردم. گفتم برادر چرا لباس نپوشیدی؟ مگر به جبهه نمی‌روی؟ گفت: من به خاطر خدا به جبهه می‌روم. دوست ندارم کسی مرا در این لباس ببیند و بگوید پسر فلانی هم رزمنده است.‌ نمی‌خواهم کارم برای دیگران باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



کلمات کلیدی: شهدای سعیدآباد

شهید محمد حسن سیفی

میرزا دیدگاه

 


طلبه شهید محمدحسن سیفی 

متولد:1344- گلپایگان 
شهادت: اردیبهشت 65- جزیرة مجنون

در سال 1350 به مکتب رفت و خط نوشتن آموخت. در اوج سالهای انقلاب دبیرستان را به پایان رساند میل وافرش به علوم آل محمد او را به حوزه کشاند. چند بار خواسته بود به جبهه برود ولی پدرش مخالفت می‌کرد. محمدحسن را با نماز اول وقتش می‌شناختند.

به صله ارحام مانند نماز شب اهمیت می‌داد. یکسال در حوزه امام صادق گلپایگان درس خواند و بعد سه سال در قم خوشه معرفت از بوستان اهل بیت-علیهم السلام- چید. بالاخره به جبهه رفت و در جزیرة مجنون شاهد وصال را به آغوش کشید.

هیچ می‌دانید چرا ملت افغانستان پیروز نمی‌شوند هیچ می دانید چرا ملت عراق قیام نمی‌کنند و فلسطین مظلوم پس از چندین سال جنگ و کشتار هنوز صدای غرش هواپیماهای صهیونیست های اشغالگر را کنار گوش خود احساس می‌کنند.

همه به خاطر دین است که این ملتهای دربند کشیده شده و به پا خواسته، رهبر ندارند. پس جداً و جداً به خاطر این نعمت (رهبر) شکرگذار خدا باشید.


کلمات کلیدی: شهدای سعیدآباد، روحانیون سعیدآباد

شهید احمد سیفی

میرزا دیدگاه

احمد سیفی

نام پدر: محمدحسن
محل تولد: اصفهان - گلپایگان - روستای سعیدآباد
تاریخ تولد: 1345/07/01 
مدرک تحصیلی: سیکل
رشته تحصیلی: عدم وجود اطلاعات
محل شهادت: عدم وجود اطلاعات
تاریخ شهادت: 1361/04/24 
گلزار شهید: گلزار شهدای گلپایگان
مزار شهید: عدم وجود اطلاعات
سیفی، احمد: یکم مهر 1345، درروستای سعیدآباد از توابع شهرستان گلپایگان چشم به جهان گشود. پدرش محمدحسن، کشاورز بود و مادرش لیلا نام داشت. دانش آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم تیر 1361، در پاسگاه زیدعراق بر اثر اصابت گلوله به پهلو و پا شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

کلمات کلیدی: شهدای سعیدآباد

بازدید امروز: (15) ، بازدید دیروز: (1) ، کل بازدیدها: (18792)